אפרופו ברכתו שהכול נהיה בדברו, ובסופו ברכת בורא נפשות רבות. וכך מובא בספר הליכות ברכות (סימן ר"ב הלכה ל"א), וזהו דעת השולחן ערוך, והרמב"ם.
ואף שהם נעשו מתירס ואם כן ברכתם צריכה להיות אדמה, מכל מקום ברכתם שהכול, ואף מסוג חטיפים שנעשו מתירס שנזרע במיוחד עבור עשיית אותם חטיפים, שכיון שנעשים מקמח תירס ונשתנו בצורתם, ובטעמם, ובשמם, ברכתם שהכול נהיה בדברו.
ועוד טעם משום שלא ניכר בהם שבאו מפרי או מירק.
יש לכם שאלות נוספות? שאלו את הרב