
להלכה: ויסקי דינו חמץ גמור.
וכך כתב בספר הליכות מועד (פרק ח'): ויסקי חמץ גמור.
הילקוט יוסף (סימן תמ"ח הלכה ו') כתב: מי שמכר את ופירט את המקום שהחמץ נמצא בו, ואחר הפסח נתברר לו שהיה בקבוק ויסקי [חמץ] בתוך הארון שלא ידע על קיומו, בדיעבד אין הויסקי נאסר כדין חמץ שעבר עליו הפסח.
מבואר מדבריו, ויסקי אינו חמץ גמור, וזה לא כמו שיטת הליכות מועד שויסקי חמץ גמור.
הצטרפו אל רשימת התפוצה שלנו ותקבלו עדכונים בכל מה שחדש
אתר פרשת יהדות הינו אתר המנגיש נושאים רבים ביהדות ומטרתו להמשיך ולזכות את הרבים. באתר תמצאו מגוון תכנים מרתקים ומעניינים בקשת רחבה של נושאים.
הצטרפו אל רשימת התפוצה שלנו ותקבלו עדכונים בכל מה שחדש